Format ceny:
Kategorie
Menu
Format ceny:
Szybki kontakt

Regulamin

DEFINICJE
§1.

  1. Przez użyte w Regulaminie pojęcia rozumie się:
    a) Kupujący – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu u Sprzedawcy.
    b) Sprzedawca/Sprzedający – Remigiusz Gremlik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Remigiusz Gremlik SIDE z siedzibą w Słupnie ul. Czesława Miłosza 9/2, 05 – 250 Słupno, NIP: 548 – 213-30-20.
    c) Towar – produkt/produkty sprzedawane przez Sprzedającego zgodnie z obowiązującą ofertą, stanowiące przedmiot zamówienia.
    d) Regulamin – niniejszy dokument.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
§2.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Sprzedającego oferowanych na stronach internetowych:
    side.com.pl,
    ceramika-reklamowa.com.pl,
    swiece-reklamowe.pl,
    w tym zasady zamawiania Towarów oferowanych przez Sprzedawcę.
  2. Regulamin obowiązuję na terytorium Unii Europejskiej.

§3.

  1. Informacje umieszczone na stronach internetowych wskazanych w §1 Regulaminu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610), a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
  2. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży detalicznej.
  3. Ceny podane na stronach internetowych wskazanych w §1 są cenami netto, które nie zawierają należnego podatku VAT (aktualnie 23%), kosztów znakowania towarów oraz kosztów transportu.
  4. Koszty znakowania oraz transportu zostaną każdorazowo podane przez Sprzedającego indywidualnie. Koszt transportu jest uzależniony od ilości paczek, wielkości, wagi oraz stawek firmy kurierskiej. Koszt znakowania jest uzależniony od nakładu, techniki znakowania oraz ilości kolorów.
  5. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie oferowane przez niego Towary są nowe.
  6. Szczegółowe informacje o Towarach dostępne są na stronach internetowych wskazanych w §1, drukowanych wersjach katalogu, a także udostępniane są na życzenie Kupującego drogą elektroniczną w formie wiadomości email.

WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ, CENY, OPIS I KOSZTY DOSTAWY
§4.

  1. Sprzedający przyjmuje zamówienia wysyłane wyłącznie drogą email na wskazany poniżej adres email: info@side.com.pl przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Zamówienie powinno zawierać:
    a) nazwę Towaru,
    b) numer/symbol katalogowy,
    c) ilość zamawianego Towaru,
    d) kolor Towaru,
    e) informacje, czy Towar ma zostać oznakowany,
    f) dane zamawiającego niezbędne do wystawienia dokumentów sprzedaży oraz adres dostawy.
  3. Oznakowanie Towaru, o którym mowa w §4 lit. e, polega na umieszczeniu na Produkcie materiału graficznego dostarczonego przez Kupującego.
  4. W przypadku chęci oznakowania Towaru, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia materiału graficznego w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia według wskazań Sprzedawcy.
  5. Po złożeniu zamówienia, a także przesłaniu materiału graficznego do oznakowania, Sprzedający lub upoważniona przez niego osoba potwierdza drogą email przyjęcie zamówienia, jednocześnie wskazując przewidywany termin realizacji zamówienia oraz informacje o kosztach dostawy.
  6. Sprzedający nie przyjmuje zamówienia do realizacji w przypadku, gdy występują okoliczności niezależne od niego, uniemożliwiające realizację danego zamówienia. Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany przez Sprzedawcę.
  7. Sprzedający ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przypadku, gdy:
    a) Kupujący przekazał błędne dane adresowe/kontaktowe,
    b) błędnie oznaczył Towar,
    c) materiały graficzne przekazane przez Kupującego nie są odpowiednie, aby dokonać oznakowania Towaru.
  8. Sprzedawca zaleca, aby Kupujący przed złożeniem zamówienia na większą ilość Towaru lub przed złożeniem zamówienia na oznakowany Towar zakupił próbkę Towaru w celu weryfikacji, czy Towar spełnia jego oczekiwania. Zakupione próbki Towarów nie podlegają zwrotowi.
  9. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  10. Zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej może dokonać jedynie osoba upoważniona do działania w jej imieniu.
  11. Zamówiony Towar zgodny z opisem nie podlega zwrotowi.

ZAMÓWIENIA TOWARÓW ZE ZNAKOWANIEM
§5

  1. Kupujący może zlecić Sprzedającemu oznakowanie lub wykonanie nadruku na zakupionym Towarze. Kupujący oświadcza, że posiada prawa autorskie lub licencję do przekazanych Sprzedającemu materiałów graficznych. Ewentualne roszczenia osób trzecich w zakresie powierzonych materiałów w całości obciążają Kupującego i zwalniają Sprzedającego od odpowiedzialności. Kupujący niezwłocznie pokryje wszelkie koszty związane ze wszystkimi roszczeniami osób trzecich (w tym kosztów pomocy prawnej), których prawa zostały naruszone.
  2. Sprzedawca w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo przygotowanych materiałów graficznych od Kupującego, przygotuje projekt do akceptacji. Kupujący ma prawo dokonywania zmian w projekcie do momentu akceptacji. Kupujący zobowiązuje się dokonać akceptacji projektu w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania. Opóźnienie w terminie akceptacji projektu powoduje wydłużenie terminu realizacji zamówienia. Termin realizacji jest liczony od chwili akceptacji projektu oraz dopełnienia niezbędnych formalności. Termin realizacji dla projektów zaakceptowanych po godzinie 13:00 danego dnia liczony jest od kolejnego dnia roboczego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania logotypów, znaków firmowych Kupującego oraz oznakowanych i wyprodukowanych produktów w celach marketingowych, w tym do umieszczenia ich zdjęć na należących do Sprzedającego stronach internetowych, o których mowa w §1.
  4. Ze względów technologicznych, Sprzedający, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kupującym, może zmienić technikę znakowania Towaru.
  5. Zaakceptowany przez Kupującego projekt obarczony błędami nie podlega reklamacji i podlega realizacji w zaakceptowanej przez Kupującego formie. Kupujący ponosi wszelkie koszty wynikające z tego faktu.

TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA
§6.

  1. Termin realizacji zaczyna być liczony od daty zaksięgowania kwoty zaliczki za zamówiony Towar na rachunku bankowym sprzedającego, a w przypadku towaru znakowanego – po pełnej akceptacji przez Kupującego wizualizacji znakowania.
  2. Termin realizacji może ulec zmianie w skutek okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, w tym w przypadku siły wyższej. O powyższym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
  3. W sytuacji, kiedy Kupujący za zgodą Sprzedającego dokona zmian w złożonym zamówieniu, termin realizacji zamówienia zostanie ustalony ponownie.
  4. Towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu firmą kurierską.
  5. Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe z winy firmy kurierskiej, chyba że zostanie to ustalone w odrębnej umowie.

WARUNKI PŁATNOŚCI
§7.

  1. Sprzedający, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, potwierdzi Kupującemu drogą mailową całkowity koszt realizacji zamówienia uwzględniający cenę Towaru, koszty ewentualnego znakowania oraz koszt dostawy. Cena podana przez Sprzedającego jest dla Kupującego wiążąca.
  2. Kupującego obowiązuje przedpłata w formie przelewu 100% wartości zamówienia przed przystąpieniem przez Sprzedającego do realizacji zamówienia.
  3. Odroczoną formę płatności może uzyskać Kupujący po spełnieniu następujących warunków:
    a) wcześniejszej realizacji co najmniej 3 zamówień za minimum 2000,00 zł netto każdej,
    b) terminowego opłacenia zamówień określonych w ust. 3 lit. a.
  4. Sprzedający decyduje o przyznaniu odroczonej formy płatności danemu Kupującemu.
  5. Termin płatności stanowi dzień, w którym wpłata powinna zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedającego. Przekroczenie terminu płatności może spowodować anulowanie przyznania odroczonej formy płatności.
  6. W przypadku opóźnień w płatności, Sprzedającemu przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie, a także prawo wstrzymania z realizacją kolejnych zamówień na rzecz Kupującego. Sprzedający może również cofnąć przyznanie odroczonej formy płatności.
  7. Zapłata na rzecz Sprzedającego następuję na rachunek bankowy: PKO BP S.A Numer konta: PL 88 1020 1390 0000 6302 0184 3275.
  8. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym, Sprzedający wystawi fakturę VAT, która następnie zostanie wysłana drogą pocztową na adres albo na adres email Kupującego.

REKLAMACJE
§8.

  1. Kupujący jest zobowiązany zbadać dostarczony Towar niezwłocznie po jego otrzymaniu i zgłosić Sprzedającemu na piśmie w terminie 3 dni od dostawy Towaru stwierdzenie ewentualnych wad Towaru.
  2. Kupujący nie jest uprawniony do zwrotu produktów, które zostały oznakowane lub na których został wykonany nadruk.
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
    a) oznaczenie Kupującego,
    b) adres do korespondencji,
    c) dołączony dowód zakupu,
    d) dokładne oznaczenie reklamowanego towaru,
    e) wskazanie wady opisującej niezgodność towaru z umową i daty jej wystąpienia,
    f) żądania reklamacyjne,
    g) datę wniesienia i podpis składającego reklamację.
  4. Sprzedający potwierdza wpływ reklamacji i wzywa Kupującego do niezwłocznego dostarczenia wadliwego produktu na wskazany przez Sprzedającego adres w celu ustosunkowania się do reklamacji.
  5. Kupujący odsyła wadliwy produkt do Sprzedającego na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zwraca koszty wysyłki Towaru.
  6. Sprzedający w przypadku potwierdzenia istnienia wady Produktu w ciągu 7-28 dni roboczych prześle Kupującemu nową partię Towaru bez wad na własny koszt, chyba że Sprzedający uzgodni z Kupującym odpowiednie obniżenie ceny. Termin może zostać wydłużony, jeśli towar jest niedostępny na magazynie lub specyfika produkcji przekracza 14 dni. Każdorazowo Sprzedający poinformuje Kupującego o tym fakcie.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Kupujący będzie mógł odebrać towar osobiście w Biurze Sprzedającego lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  8. Informacja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji zostanie przekazana Kupującemu w drodze wiadomości e-mail.
  9. Podstawą reklamacji nie mogą być objęte elementy produktu, które Kupujący zaakceptował w toku realizacji zamówienia, a w szczególności elementy zaakceptowanego przez Kupującego projektu graficznego, błędy rzeczowe, stylistyczne i ortograficzne projektów.
  10. Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.
  11. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przydatność towaru do spodziewanego przez Kupującego celu, innego niż ogólnie przyjęty.
  12. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty na rzecz SIDE za wyjątkiem tych Towarów, których dotyczy reklamacja.
  13. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu wad Towaru obejmuje wyłącznie szkody będące skutkiem zawinionego zachowania Sprzedającego. Odpowiedzialnością Sprzedającego nie są objęte tzw. szkody następcze oraz utracone korzyści. Co więcej, odpowiedzialność SIDE zawsze ograniczona jest do zapłaconej przez Klienta ceny netto reklamowanego Towaru. Wszelkie dalej idące roszczenia odszkodowawcze Klienta ulegają wyłączeniu.

ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI
§9.

  1. W przypadku realizacji zamówienia dla Kupującego, który uzyskał odroczoną formę płatności, cały wysłany Towar pozostaje własnością Sprzedającego do chwili zapłaty pełnej kwoty ceny.

KLAUZULA INFORMACYJNA
§10.

  1. Dane osobowe podlegają ochronie prawnej.
  2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej w skrócie RODO, jest Sprzedawca, z którym można się skontaktować poprzez:
    a) SIDE Agencja Reklamowa Remigiusz Gremlik, ul. Czesława Miłosza 9/2, 05-250 Słupno
    b) poprzez wysłanie wiadomości email na adres: side@side.com.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
    a) realizacji umowy – w zakresie niezbędnym do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przez okres jej obowiązywania,
    b) dokonywania rozliczeń realizacji umowy pomiędzy Stronami – w tym realizacji płatności w zakresie niezbędnym do wykonania umowy przez okres obowiązywania umowy,
    c) realizacji obowiązków podatkowych – wynikających z przepisów podatkowych, w szczególności Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) przez 5 lat od końca roku podatkowego,
    d) dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub obrony przed roszczeniami wobec administratora, zgodnie z przepisami ogólnymi.
  4. Podanie danych jest obowiązkowe, aby była możliwość zawarcia umowy. Niepodanie danych spowoduje brak możliwości zawarcia umowy.
  5. Administrator udostępnia dane osobowe w następujących przypadkach:
    a) gdy taki obowiązek wynika z aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu świadczenia usług np.
    a) usług teleinformatycznych np. hosting, dostarczanie i utrzymywanie systemów informatycznych,
    b) usług księgowych,
    c) usług doradczych i prawnych.
  7. Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji ustalającej uprawnienia do udostępnienia danych.
  8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Kupującemu przysługują następujące prawa:
    a) prawo dostępu do danych osobowych,
    b) prawo do otrzymania kopii danych,
    c) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
    d) prawo do żądania usunięcia danych osobowych,
    e) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    f) prawo do przenoszenia danych osobowych,
    g) prawo do sprzeciwu.
    Wyżej wymienione prawa można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem, wykorzystując podane powyżej dane kontaktowe i poinformować, z którego prawa oraz w jakim zakresie chce skorzystać.
  9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Kupującemu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany nie będą miały wpływu na realizację zamówień już złożonych i zatwierdzonych przez Sprzedającego.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
  3. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1/12/2022.
  5. Sądem właściwym do rozpoznawania ewentualnych sporów w związku z realizacją umów jest sąd powszechny w Warszawie.
Zamów konsultację ze specjalistą
Zostaw swój numer telefonu a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.