Co nowego na blogu

Zobacz

Zalety kampanii z wykorzystaniem gadżetów reklamowych

Kampanie gadżetowe od lat należą do najpopularniejszych form promocji. Decydują się na nie zarówno duże jak i bardzo małe firmy. Są stosowane zarówno przez bardzo doświadczonych jak i zupełnie początkujących marketerów. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić jak przedstawia się efektywność kampanii marketingowych z wykorzystaniem gadżetów reklamowych? Jakich reakcji klientów można się spodziewać? Zapraszamy do lektury. Efektywność kosztowa gadżetów reklamowych Czy kampanie gadżetowe są efektyw... [Więcej]
20.11.2019
Zobacz

Co się dzieje z nietrafionymi gadżetami reklamowymi?

Jak niejednokrotnie udowadnialiśmy w naszych wpisach blogowych gadżety reklamowe są lubianą przez klientów formą promocji produktów lub usług oferowanych przez firmę. Wiele badań wskazuje, że zwiększają one prawdopodobieństwo dokonania pierwszego zakupu a następnie zbudowania z marką trwałej relacji. Jednak nie wszystkie gadżety reklamowe są trafione. Co zatem dzieje się z niepotrzebnymi lub  niechcianymi upominkami wręczonymi klientom? Przekazywanie gadżetów reklamowych innym Co najczęście... [Więcej]
20.11.2019
Zobacz

Przegląd gadżetów reklamowych - parasole

Kolejnym bardzo często wykorzystywanym w kampaniach marketingowych gadżetem reklamowym są parasole. Skąd bierze się ich popularność wśród marketerów? przede wszystkim z popularności i pozytywnej opinii wśród klientów. Aż 51 procent klientów chętnie kupuje produkty i usługi firm, od których otrzymały parasole reklamowe. Jest to wynik bardzo dobry. Postanowiliśmy zatem zaprezentować kilka innych statystyk dotyczących parasoli. Popularność parasoli reklamowych w grupach wiekowych Badania przeprowad... [Więcej]
12.11.2019
Zobacz

Przegląd gadżetów reklamowych - kalendarze

Kalendarze są jednym z najbardziej tradycyjnych gadżetów reklamowych. I jednocześnie jest to gadżet lubiany przez marketerów i klientów. Szczególnie w zbliżającym się okresie noworocznym. Kalendarze doskonale sprawdzają się jako upominki dla klientów i pracowników. Mogą być przygotowywane w różnych formach - kalendarzy ściennych, biurkowych czy książkowych. Niezależnie od formy jest to gadżet uniwersalny, ale różnorodność sprawia, że możliwe jest dostosowywanie upominku do potrzeb grupy docelowe... [Więcej]
12.11.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe w strategii marketingowej startup-u

Startup to firma specyficzna. Fakt stawiania pierwszych kroków na rynku wpływa na strategię marketingową firmy. Z jednej strony trzeba mierzyć się z ograniczeniami budżetowymi, a  z drugiej szybko pozyskiwać klientów. Jak w takiej niełatwej strategii sprawdzają się gadżety reklamowe? Czy są dobrym rozwiązaniem dla startupów? Gadżety reklamowe są niedrogą formą marketingu Budżet marketingowy to pięta achillesowa wielu startupów. Pozyskane środki najczęściej przeznaczane są na rozwój produktó... [Więcej]
01.10.2019
Zobacz

Statystyki, których nie można zignorować

Statystyka jest podstawą oceny działań marketingowych. Dlatego przygotowaliśmy statystyczny materiał dotyczący efektywności wykorzystywania gadżetów reklamowych. Niestety nie istnieją opracowania dotyczące rynku polskiego. W związku z tym posiłkowaliśmy się wynikami badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez firmę badawczą BPMA Industry Research. Najważniejsze statystyki dotyczące gadżetów reklamowych Zacznijmy od liczb. Jakie były najważniejsze wyniki badania? 84% respondentów stwierdz... [Więcej]
01.10.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe dla pracowników

Gadżety reklamowe wręczane potencjalnym lub stałym klientom nie dziwią nikogo. W przypadku pracowników fakt wręczania upominków czasem budzi zdziwienie. Tymczasem wg ekspertów z obszaru zarządzania personelem takie działania mogą przynosić tylko pozytywne rezultaty.  Dlatego sprawdziliśmy kiedy wręczać pracownikom upominki promocyjne? Na jakie gadżety reklamowe stawiać? I co można dzięki nim zyskać? Gadżety reklamowe w pakietach powitalnych Już pierwszy dzień w pracy jest doskonałą okazją d... [Więcej]
01.10.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna charakteryzuje się ogromną konkurencyjnością. I to zarówno w obszarze sprzedaży samochodów jak i napraw blacharsko-lakierniczych lub mechanicznych. Firmy działające na tak konkurencyjnym rynku muszą dbać o budowanie swoich marek i budowanie lojalności klientów. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystywanie upominków promocyjnych. Oto przykłady gadżetów reklamowych, których mogą używać dealerzy samochodowi, właściciele komisów lub warsztatów naprawczych. Drobne gadżety r... [Więcej]
01.10.2019
Zobacz

Firmowe gadżety w branży turystycznej

Czy w branży turystycznej można wykorzystywać gadżety reklamowe? Czy mają one wpływ na sprzedaż wycieczek lub wybór hoteli przez klientów? Oczywiście, że tak. Pod względem konkurencyjności branża turystyczna nie różni się od innych branż. Na rynku funkcjonuje wiele firm, które chcą przyciągać uwagę klientów i sprzedawać im swoje produkty. Gadżety reklamowe są bardzo dobrym narzędziem pozwalającym przyciągnąć nowych klientów i budować ich lojalność. Poniżej znajdziecie kilka ciekawych przykładów.... [Więcej]
01.10.2019
Zobacz

Firmowy gadżet od dewelopera

W poprzednim wpisie podaliśmy kilka przykładów gadżetów reklamowych, które mogą zainspirować marketerów branży ubezpieczeniowej. Tym razem, w cyklu wpisów o gadżetach reklamowych dla konkretnej branży, podpowiemy rozwiązania, które sprawdzą się w przypadku deweloperów. Dukat na dobry start – symboliczny gadżet na szczęście Pieniądze szczęścia nie dają – tak mówi przysłowie. Ale symbol może poprawić humor i zapisać się w pamięci obdarowanego. Dukat jest symbolem szczęścia. W zależności od znajduj... [Więcej]
28.08.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe w branży ubezpieczeniowej

Katalog gadżetów reklamowych jest tak szeroki, że niekiedy łatwo się pogubić i ciężko dokonać wyboru nawet, jeśli stronę dostawcy otwieramy potencjalnie przygotowani. Jest mnóstwo grup produktów, w których jeden firmowy gadżet pasuje do różnych okoliczności i odpowiada na potrzeby różnych kategorii klientów. Dlatego, aby ułatwić nieco zadanie wyboru tych jedynych i najlepszych gadżetów reklamowych, postanowiliśmy rozpocząć cykl wpisów o gadżetach firmowych dla konkretnych branży. Być może i Cieb... [Więcej]
28.08.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe budujące wizerunek firmy

Gadżety reklamowe stanowią powszechną i chętnie wykorzystywaną formę komunikacji marketingowej. Oprócz chwytliwego dodatku, mogą one być też jednym ze strategicznych elementów budowania strategii wizerunkowej firmy. Jak wykorzystać gadżety reklamowe w komunikacji i co wręczane przez Ciebie gadżety firmowe mówią o Twojej marce? Marketing internetowy a gadżety reklamowe W dobie cyfryzacji i wszechobecnego marketingu digital wielu marketerów odeszło lub odchodzi od stosowania tradycyjnych form prom... [Więcej]
28.08.2019
Zobacz

Campingowy ekwipunek - czyli co przydaje się w podróży

W branży gadżetów reklamowych nie ma okresu, w którym sezon można uznać za uśpiony. Każdy miesiąc może być dla marketera okazją na wykorzystanie potencjału marketingu i trafienie w aktualne potrzeby klienta. Masz w zasobach nadmiar gadżetów reklamowych przydatnych w czasie podróży, a wakacje dobiegają końca? To nie musi oznaczać strat! Nie odkładaj ich na następny rok. Podróżne gadżety reklamowe to też świetne akcesoria na nadchodzącą jesień. Gadżety reklamowe dla miłośników campingów Choć lato ... [Więcej]
27.08.2019
Zobacz

Skuteczne wykorzystanie gadżetów reklamowych

Jednym z nieodłącznych elementów prowadzenia własnego biznesu jest uczestniczenie w wydarzeniach branżowych. Targi, eventy, networkingi, konferencje. To nie tylko okazja na zdobycie nowej wiedzy i zaktualizowaniu informacji o konkurencji, ale też możliwość pozyskania nowej bazy potencjalnych klientów oraz zaistnienia w ich świadomości. Jak przygotować się do wydarzenia branżowego, aby zmaksymalizować swoje szanse na nowe kontakty biznesowe? Gadżety reklamowe na równi z wizytówką Samo wystawienie... [Więcej]
10.07.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe - trendy na drugie półrocze

Półmetek roku mamy już za sobą. Może się to wydawać wciąż zbyt wcześnie na planowanie zakupów świątecznych, ale każdy, kto wręcza swoim klientom gadżety reklamowe wie, że jest to odpowiedni moment, na stworzenie listy upominków firmowych. Jakie są trendy na drugie półrocze i co najchętniej otrzymują nasi klienci? Funkcjonalność na pierwszym miejscu Według rankingów najczęściej wybierane gadżety reklamowe to takie, które są przede wszystkim funkcjonalne. Koncepcja jest słuszna, bo w końcu nikt ni... [Więcej]
10.07.2019
Zobacz

Gadżety firmowe na upalne dni. Twoi Klienci je pokochają!

Lato jest porą roku, którą część z nas uwielbia, a części z nas mocno dokucza. Ponieważ pogoda potrafi mocno zaskoczyć poziomem temperatury, warto zadbać o odpowiednie gadżety, które pomogą przetrwać upalne dni. Reklamowe parasole słoneczne – nie możesz ich pominąć Bywa, że podczas wakacyjnych wyjazdów ciężko jest nam znaleźć przyjemne, zacienione miejsce, w którym możemy jednocześnie skorzystać ze słonecznej pogody i ochronić się przed szkodliwym wpływem promieni UV. Podarowanie klientowi paras... [Więcej]
10.07.2019
Zobacz

Budowanie wizerunku marki - jak się do tego zabrać w 3 krokach?

Praca nad budowaniem wizerunku marki jest procesem długofalowym i ciągłym. Nie zawsze udaje się za pierwszym razem i bywa, że musimy zmienić swoją strategię lub nawet zacząć od zera. Jak zabrać się za budowanie wizerunku marki, aby zwiększyć swoje szanse na powodzenie? Na początek zasada 4xW+H Wygląda na równanie matematyczne? Choć nie jest nim do końca, to jednak każdy element powyższego skrótu jest niezbędny, a wszystkie razem nierozłączne. 1 W – czyli who? (Kto?) – odpowiadając na to pytanie ... [Więcej]
09.07.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe nowej technologii - co przydaje się każdemu?

Wybierając gadżety reklamowe kierujemy się różnymi kryteriami. Często jednak opieramy się na własnej opinii lub dajemy się zwieść temu, że gadżet reklamowy powinien odpowiadać branży, w której działamy. Nie zapominajmy jednak o tym, że żyjemy w czasach, w których konsumenci mają swoje potrzeby wybiegające także poza obszar, który im oferujemy. Warto mieć ten czynnik na uwadze, kompletując asortyment gadżetów reklamowych dla swojej firmy. Jakie gadżety reklamowe mogą przydać się każdemu i jest ni... [Więcej]
25.06.2019
Zobacz

Zero Waste - ECO gadżety reklamowe dla firm!

Styl ECO-friendly staje się coraz bardziej popularny. W dobie rosnącego zanieczyszczenia środowiska i zmniejszania się naturalnych zasobów, warto jest przykładać wagę do detali, które mogą wspomóc ekologię. Na rynku gadżetów reklamowych również dostępny jest szeroki wybór produktów ekologicznych. Reklamowe akcesoria biurowe z papieru ekologicznego Podstawowymi gadżetami biurowymi są akcesoria codziennego użytku w postaci notesów, kalendarzy czy notatników. Uzupełniając asortyment, możemy zwrócić... [Więcej]
03.06.2019
Zobacz

TOP 5 uniwersalnych gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe, choć mają na celu promowanie i utrwalanie wizerunku Twojej marki, to nic innego, jak przydatne i użyteczne akcesoria, często codziennego użytku. Dlatego też, w rankingach prowadzonych przez firmy analizujące trendy rynkowe widzimy, że tym, co cieszy się największym uznaniem Klientów, są gadżety reklamowe wykorzystywane przez nich w różnych okolicznościach. Cechą wspólną tych przedmiotów jest ich uniwersalność. Jakie są ulubione gadżety firmowe? Miejsce pierwsze – reklamowe art... [Więcej]
03.06.2019
Zobacz

Wiosenne gadżety reklamowe - czy są dla każdej branży?

Wybierając gadżety reklamowe dla firm często kierujemy się wyłącznie branżą, w której działamy. Niewątpliwie, grupa naszych Klientów definiowana jest na podstawie oferowanych przez nas usług czy produktów. Czy jednak na pewno nie możemy wybierać gadżetów reklamowych nie względem naszej branży, ale np. kierując się porami roku? Wiosenne gadżety reklamowe – komu mogą się przydać? Nasi klienci i kontrahenci doceniają drobne upominki. Zwłaszcza takie, które są praktyczne, użyteczne i mogą posłużyć p... [Więcej]
03.06.2019
Zobacz

Samochodowe gadżety reklamowe. Co przydaje się w podróży?

Podróżowanie samochodem jest dla wielu z nas normą. Niektórzy podróżują rekreacyjnie, co jakiś czas, inni na co dzień w ramach swojej pracy. Niezależnie od tego, czy pokonujemy długie i długotrwałe dystanse, czy krótsze, rozłożone w czasie, reklamowe gadżety do samochodu mogą okazać się przydatne w najmniej oczekiwanej sytuacji. Jakie akcesoria samochodowe warto wybrać, jako gadżet firmowy? Poniżej kilka naszych rekomendacji. TOP 1 – reklamowa ładowarka samochodowa Ładowarek samochodowych nigdy... [Więcej]
03.06.2019
Zobacz

Funkcjonalne gadżety reklamowe... Czyli jakie?

Funkcjonalność ma dla każdego inne znaczenie. Jak uczynić funkcjonalność uniwersalną i z wyborem gadżetów reklamowych wpasować się w potrzeby Klientów? Wystarczy kierować się uniwersalnymi zasadami podczas określania zakresu gadżetów firmowych. Uniwersalna funkcjonalność Mimo, że dla każdego funkcjonalność jest czymś innym, można określić kilka aspektów, które są dla niej uniwersalne i zgodzi się z nimi zdecydowana większość pytanych. Wybierając gadżety reklamowe, warto więc zastanowić się nad t... [Więcej]
03.06.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe na wiosnę, lato, cały rok

Branża gadżetów reklamowych mimo, że jest charakterystyczna, to cechuje się również niezwykłą uniwersalnością. To właśnie dzięki niej możemy dobierać artykuły reklamowe adekwatnie do branży, potrzeb i oczekiwań naszych klientów, a nawet sezonowości. Wiosenne gadżety reklamowe – na dobry początek sezonu! Wiosna jest zawsze okresem, który dodaje nam świeżej energii. Coraz lepsza aura za oknami, cieplejsze powietrze i rosnąca temperatura sprawiają, że otwieramy się na nowe wyzwania i chętniej się i... [Więcej]
07.05.2019
Zobacz

Iguana w SIDE - zobacz co nowego dla Ciebie przygotowaliśmy

Świat gadżetów reklamowych stale się rozwija. Żeby zapewniać naszym Klientom aktualną i wyjątkową ofertę, dbamy o to, by stale ją rozszerzać. Dlatego też, wdrożyliśmy kolejne produkty światowej grupy Iguana. Tym razem, w naszym asortymencie znalazła się marka Hi-Tec. To jednak dopiero początek nowości. Od tej pory będziemy regularnie uzupełniać zasoby o kolejne produkty i marki Iguana Group. Krótko na temat producenta reklamowej odzieży sportowej Iguana Group to połączenie spółek specjalizu... [Więcej]
06.05.2019
Zobacz

Słodkie chwile z Twoim logo - gadżety reklamowe w formie słodyczy

W czasach mody na bycie „fit”, wiele osób słodycze omija z daleka. Ich nadmiar rzeczywiście może zaszkodzić, ale jednak częściej może być miłym dodatkiem podczas spotkania w Twoim biurze, przy okienku obsługi, czy podczas załatwiania spraw w recepcji firmy. Warto zatem, aby słodycze były także opatrzone Twoim logo zwłaszcza, jeśli mają poprawić nastrój Twoim Klientom. Słodycze reklamowe idealnym dodatkiem w każdej okoliczności Naturalnie, nie jesteśmy w stanie przewidzieć nawyków żywieniowych n... [Więcej]
09.04.2019
Zobacz

Promocja marki zawsze i wszędzie - wiosenne i letnie grillowanie

Praktycznie rzecz ujmując, sposób na promocję własnej marki i umacnianie jej świadomości, jest tyle sposobów, ile mamy na nie pomysłów. Pośród nie słabnącej konkurencji i rozwijającego się rynku niezależnie od branży, pojawiają się najróżniejsze sposoby na przyciągnięcie Klienta. Wybierając gadżety reklamowe, warto wychodzić poza schematy, aby wyróżnić się na tle pozostałych. Sezon na grilla – budowanie wizerunku marki niezależnie od okoliczności Najbardziej znanymi i najczęściej spotykanymi gad... [Więcej]
08.04.2019
Zobacz

Zbędny gadżet reklamowy czy praktyczny upominek?

Gadżety reklamowe postrzegane są niekiedy jako niepotrzebny nikomu bibelot, rzucony w kąt i zbierający kurz. I rzeczywiście – może tak być wtedy, gdy wręczony gadżet reklamowy nie został odpowiednio dobrany do odbiorcy. Bowiem, gadżet gadżetowi nierówny i należy o tym pamiętać kompletując asortyment reklamowy. Jak wybierać gadżety reklamowe? Kto, jak nie przedsiębiorca, zna najlepiej swoich klientów? Prowadząc własny biznes, najpierw wybieramy branżę, w jakiej chcemy działać. Następnie musimy wy... [Więcej]
04.04.2019
Zobacz

SIDE członkiem PIAP

Miło nam poinformować iż od 1 kwietnia 2019  ( to nie żart :)) staliśmy się członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w skrócie PIAP. Przystąpiliśmy do PIAP'u ponieważ od lat jesteśmy jednym z czołowych graczy w branży gadżetów reklamowych, codziennie dokładany wszelkich starać aby oferowane przez na usługi były na najwyższym poziomie a dostarczane produkty najwyższej jakości. PIAP zrzesza firmy będące profesjonalistami w swoich fachu , większość tych firm to nasi dobrzy znajomi z ... [Więcej]
04.04.2019
Zobacz

Rekrutacja

W związku z dynamicznym rozmowej, wznawiamy rekrutację na stanowisko specjalista ds sprzedaży. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie PRACA
30.03.2019
Zobacz

Podpisz petycję PIAP w ważnej sprawie!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrzeszająca ponad 170 przedsiębiorstw z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy rozpoczęła zbiórkę petycji w sprawie poparcia akcji -podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazywanie prezentów o małej wartości osobom trzecim oraz doprecyzowanie tych kwot jako wartości netto! Temat podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazanie prezentów osobom trzecim od lat jest jednym z najważniejszych postulatów branży reklamowej. Przedsię... [Więcej]
30.03.2019
Zobacz

Gadżety reklamowe dziś, jutro, każdego dnia

Ponieważ gadżety reklamowe dla firm to nie tylko lista sklepowego asortymentu, stworzyliśmy także obszar, w którym dzielimy się naszym doświadczeniem i wskazówkami w zakresie wzmacniania wizerunku Twojej marki. W aktualnościach zawsze znajdziesz ciekawe pomysły na wykorzystanie artykułów reklamowych. Będziemy też informować o tym, co się sprawdza i co jest na topie. Markę możesz promować w praktycznie każdych okolicznościach! Warto to właściwie wykorzystać. Dla nas gadżety reklamowe nie są jedyn... [Więcej]
30.03.2019

Zaufali nam

Kontakt ze sklepem

Zachęcamy do kontaktu.