Jeśli planujesz działania marketingowe swojej firmy, to pewnie rozważasz zakup gadżetów reklamowych. Kojarzą ci się one jednak z kiepskiej jakości przedmiotami, z nadrukowanym logo, które po kilku minutach używania psują się i zostają rzucone w kąt. Pora odczarować gadżety promocyjne! Nie wszystkie muszą być plastikowe, nie wszystkie muszą być słabej jakości.
Eko-gadżety dla każdego
Gadżety ekologiczne są alternatywą dla popularnych przedmiotów z logo firmy. Są one wykonane z trwałych materiałów takich jak drewno czy włókna roślinne (w przypadku tekstyliów). Gdy przestaną być potrzebne można poddać je recyklingowi. Ekologiczne gadżety reklamowe sprawdzą się dla firm z każdej branży. Taki wybór pokazuje, że przedsiębiorstwo troszczy się o środowisko i los Naszej Planety. Akcesoria promocyjne wykonane z biodegradowalnych materiałów są dowodem na to, że reklama i marketing nie muszą stać w opozycji do postaw wyrażających troskę o środowisko.
Gadżety w dobrej cenie
Przedmioty reklamowe mogą być rozdawane z okazji różnego rodzaju kampanii marketingowych, konferencji i spotkań branżowych. Gdy wybierzmy ich ekologiczne warianty, wcale nie zapłacimy więcej. Gadżety reklamowe można kupić w sklepach internetowych, które oferują korzystną cenę produktów. Wybór ekologicznych gadżetów to często wybór lepszej jakości. Drewniany breloczek będzie bardziej trwały niż plastikowy, podobnie jest z bambusową szczoteczką do zębów. Również dobrym wyborem jest torba wielorazowa na zakupy wykonana z juty albo bawełny. Z pewnością przetrwa więcej prań i eskapad do sklepu niż ta z poliestru.
Zmiana zachowań
Gadżety ekologiczne, które trafiają do rąk klientów obecnych i potencjalnych, nie tylko wpływają pozytywnie na dobre imię firmy. Również mogą nieść ze sobą realną zmianę zachowań. Osoba, która otrzymała bambusową szczoteczkę pewnie zacznie jej używać (choćby z ciekawości) - i równocześnie nie kupi kolejnej plastikowej. Taki mały krok, można określić jako sukces. Reklama może być użyteczna i nieść za sobą ważny przekaz - warto o tym pamiętać.