Firmowy gadżet od dewelopera

W poprzednim wpisie podaliśmy kilka przykładów gadżetów reklamowych, które mogą zainspirować marketerów branży ubezpieczeniowej. Tym razem, w cyklu wpisów o gadżetach reklamowych dla konkretnej branży, podpowiemy rozwiązania, które sprawdzą się w przypadku deweloperów.

Dukat na dobry start – symboliczny gadżet na szczęście

Pieniądze szczęścia nie dają – tak mówi przysłowie. Ale symbol może poprawić humor i zapisać się w pamięci obdarowanego. Dukat jest symbolem szczęścia. W zależności od znajdującej się na nim ikony, może symbolizować szczęście, miłość, wiarę lub nadzieję. Czy każde z nich nie odnosi się do chwili odbierania kluczy do własnego mieszkania lub domu? W końcu dla nowego właściciela to podniosły i radosny moment. Firmowy gadżet, podarowany w tym dniu przez dewelopera, tylko wzmocni pozytywne doznania.

Choć w naszym katalogu nie zakupisz szczęśliwych dukatów i najlepiej jest wybrać się po nie do mennicy, to znajdziesz u nas uzupełnienie tego podarku. Ładnie opakowany dukat w eleganckim etui z logo lub estetycznej, bawełnianej sakiewce, będzie doskonałym zwieńczeniem transakcji.

Praktyczne gadżety firmowe od dewelopera

Wyżej było o symbolice, ale możemy też twardo stąpać po ziemi i postawić na funkcjonalne, tradycyjne, pragmatyczne gadżety firmowe. Tutaj asortyment daje nam naprawdę wiele do wyboru.

Nowy właściciel nieruchomości otrzymuje od dewelopera dokumenty. To stały element finalizowania transakcji. Zadbaj o to, by umowy i inne, ważne druki, były odpowiednio zabezpieczone elegancką i wysokojakościową teczką z logo Twojej firmy i danymi kontaktowymi. Dzięki temu, gdy dokumenty znajdą już własne miejsce w nowym domu, będą mogły pozostać w teczce czy aktówce, a Twój klient zawsze pod ręką będzie miał namiary na Twoją firmę, żeby móc sięgnąć po nie w dowolnym momencie, np. gdy zechce Cię zarekomendować.

Poza ładną i trwałą teczką, warto też rozważyć dopięcie do kluczy od nowej nieruchomości breloczka. Możesz wybrać subtelne, z niewielką zawieszką zawierającą logo lub bardziej widoczne, z dodatkowymi gadżetami w postaci latarki, śrubokręta czy pamięci USB.

Fortunnym wyborem może być także estetyczny i subtelny gadżet reklamowy z grupy tych dekoracyjnych. Figurka, filiżanka czy świecznik mogą okazać się idealnie pasującym do nowego wystroju elementem.

Wręczanie upominków firmowych docenia każdy. Ma to plusy nie tylko wizerunkowe, ale też buduje lojalność klientów i zwiększa prawdopodobieństwo dalszego polecania usług lub produktów. Nie zapominaj więc o wadze tradycyjnego marketingu i o stałej pracy nad pozytywnym wizerunkiem. Firmowe gadżety z całą pewnością ułatwią Ci to zadanie.