Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?


 

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – mówi przysłowie. Z pewnością można odnieść je do kampanii marketingowych, które mają wzbudzać w potencjalnym kliencie określone uczucia. Radość, spokój, przynależność do jakiejś grupy społecznej, a w konsekwencji zachęcenie do zakupu. W wywoływaniu tych emocji pomagają gadżety reklamowe. Stosowane od lat, są jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form reklamy. Dlaczego?

Budowanie bezpośrednich relacji

W porównaniu z anonimową kampanią reklamową, w mediach społecznościowych czy na bilbordach, upominki reklamowe z logo skierowane są do konkretnego klienta, kontrahenta czy partnera biznesowego. Są więc odpowiednio spersonalizowane do jego wymagań i potrzeb. W ten sposób, niskim kosztem możemy łatwo zbudować zaufanie do marki. Ponadto osoba obdarowana często odczuwa chęć odwzajemnienia się. Będzie więc jej zwyczajnie niezręcznie odmówić kolejnej propozycji biznesowej i skorzystać z usług konkurencji.

Gadżety reklamowe mówią światu, że istniejesz

Użyteczne i trwałe prezenty oferowane potencjalnym klientom na targach i konferencjach branżowych sprawdzają się zwłaszcza w przypadku małych firm, które dopiero wchodzą na rynek. Nikt o nich nie słyszał, nikt nie wie, jakie usług świadczą albo jakie produkty sprzedają. Mogą być najlepsi w tym, co robią, jednak jeśli nikt o nich nie usłyszy – szybko pójdą z torbami. Dlatego idealnym rozwiązaniem jest inwestycja w praktyczne gadżety reklamowe z nadrukiem. Mogą to być nawet zwykłe pendrive, które cieszą się dużym zainteresowaniem, a nawet notesy czy ponadczasowe kubki.

Osoba obdarowana zabierze takie reklamowy gadżet do domu i pochwali się nim swoim przyjaciołom i znajomym. A jeśli będzie używała go codziennie, bo upominek usprawniał będzie jej dzień, to wówczas usłyszą o Tobie również inni ludzie. I po prostu zostaniesz zauważony.

Upominki reklamowe jako forma podziękowania

Na pewnym etapie prowadzenia biznesu zaczynamy mieć do czynienia z lojalnymi, stałymi klientami czy partnerami biznesowymi. Jednak należy pamiętać, że takie relacje nie będą trwały wiecznie, jeśli nie podejmiesz specjalnych kroków, żeby je podtrzymać. Wykorzystaj w tym celu unikatowe i eleganckie gadżety reklamowe. Zamów zestaw do wina, piękną karafkę czy drewniany, elektroniczny zegarek. Zaskocz swoich kontrahentów czymś wyjątkowym, a z pewnością zyskasz ich uznanie i kolejne spore zamówienie. Aż żal nie skorzystać!

Gadżety reklamowe – czy warto?

Odpowiedź jest jednoznaczna – oczywiście, że tak. To tania i skuteczna forma reklamy, która sprawdza się w każdej branży. Przyciągnie uwagę, zbuduje zaufanie i wywoła radość u osoby obdarowanej. Może być stosowana nawet w przypadku pracowników. Dzięki temu ich praca będzie bardziej efektywna, a relacje z firmą i przynależność do niej zacieśnione.