Gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna charakteryzuje się ogromną konkurencyjnością. I to zarówno w obszarze sprzedaży samochodów jak i napraw blacharsko-lakierniczych lub mechanicznych. Firmy działające na tak konkurencyjnym rynku muszą dbać o budowanie swoich marek i budowanie lojalności klientów. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystywanie upominków promocyjnych.

Oto przykłady gadżetów reklamowych, których mogą używać dealerzy samochodowi, właściciele komisów lub warsztatów naprawczych.

Drobne gadżety reklamowe

Drobne gadżety reklamowe pełnią podwójną rolę. Po pierwsze zwiększają zadowolenie klientów. Po drugie reklamują firmę. Firmy funkcjonujące na rynku wręczają klientom następujące upominki:

  • breloczki
  • okładki na dokumenty
  • skrobaczki do szyb
  • zapachy samochodowe

Akcesoria wspierające bezpieczeństwo

Można również postawić na bardziej praktyczne gadżety. Na przykład takie, które zwiększają bezpieczeństwo kierowców i pasażerów. Jakie są przykłady takich gadżetów reklamowych? Do najpopularniejszych należą:

  • apteczki
  • kamizelki odblaskowe
  • zestawy ratunkowe

Narzędzia jako gadżety reklamowe

Kolejną ciekawą propozycją dla marketerów z branży motoryzacyjnej są zestawy narzędzi. Są przydatne w przypadku nieoczekiwanych awarii na drodze. Często tylko dzięki ich wykorzystaniu kierowcy są w stanie kontynuować podróż.

Dobrym pomysłem na upominek są także akcesoria przydatne podczas napraw samochodów - np. latarki.

Alternatywne gadżety reklamowe

Można również postawić na gadżety reklamowe, które nie są bezpośrednio związane z motoryzacją, ale przydadzą się każdemu kierowcy. Mowa o:

  • okularach przeciwsłonecznych
  • kubkach termicznych
  • ładowarkach samochodowych
  • uchwytach do smartfonów
  • organizerach do bagażników

Są to upominki, które zwiększają przyjemność związaną z podróżowaniem samochodem. I dlatego są bardzo lubiane.

To tylko kilka przykładów gadżetów reklamowych doskonale sprawdzających się w branży motoryzacyjnej. Marketerzy odpowiedzialni za promocję salonów lub serwisów mają spore pole do popisu i mogą wykazać się kreatywnością. Dzięki temu będą w stanie wyróżnić swoją firmę na tle licznej konkurencji i budować bazę lojalnych klientów.