Gadżety reklamowe w branży ubezpieczeniowej

Katalog gadżetów reklamowych jest tak szeroki, że niekiedy łatwo się pogubić i ciężko dokonać wyboru nawet, jeśli stronę dostawcy otwieramy potencjalnie przygotowani. Jest mnóstwo grup produktów, w których jeden firmowy gadżet pasuje do różnych okoliczności i odpowiada na potrzeby różnych kategorii klientów.

Dlatego, aby ułatwić nieco zadanie wyboru tych jedynych i najlepszych gadżetów reklamowych, postanowiliśmy rozpocząć cykl wpisów o gadżetach firmowych dla konkretnych branży. Być może i Ciebie one zainspirują!

Jak wybierać gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe nie muszą być uniwersalne. Przeciwnie – znając swoich klientów warto jest korzystać z posiadanej wiedzy i personalizować nie tylko ofertę, ale i upominki firmowe, które pracują na wizerunek naszej marki. Ten wątek poruszaliśmy już we wpisach „TOP 5 uniwersalnych gadżetów reklamowych”, „Gadżety reklamowe budujące wizerunek firmy” czy „Zbędny gadżet reklamowy czy praktyczny upominek?”.

Gadżety firmowe powinny być praktyczne, trafiające w potrzeby klientów, odpowiadające reprezentowanej branży oraz angażujące.

Dlatego przed dokonaniem ostatecznego zakupu gadżetów firmowych postaraj się dobrze przygotować do zadania. Przeanalizuj potrzeby klientów, zbadaj działania konkurencji, sprawdź potencjał marketingowy wytypowanych produktów, a następnie upewnij się, że ich jakość u wybranego przez Ciebie dostawcy będzie na pewno najwyższa.

Przykłady gadżetów reklamowych dla branży ubezpieczeniowej

Termin „ubezpieczenia” nie jest dziś do końca jednoznaczny. Kiedyś ubezpieczenia kojarzyły się z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, później doszły do nich ubezpieczenia majątkowe, następnie zakres zwiększył się o ubezpieczenia na życie, aż w końcu doszliśmy do ubezpieczeń zdrowotnych. Tym samym, nie można wskazać uniwersalnych gadżetów promocyjnych, które będą tak samo reprezentowały ubezpieczenia komunikacyjne jak zdrowotne. Można jednak wymienić kilka przykładów trafionych gadżetów, odwołując się po kolei do każdego z rodzaju ubezpieczeń.

Nasze propozycje, to m.in.:

  • Ubezpieczenia komunikacyjne – przy ubezpieczeniach komunikacyjnych mamy zwykle do czynienia z pojazdami. Gadżety reklamowe, które zdadzą w tym przypadku egzamin, to z całą pewnością różnego rodzaju gadżety dla kierowców, okładki na dowód rejestracyjny, ładowarki samochodowe, latarki w breloczku czy nawet podręczne zestawy narzędzi, pozwalających na wykonanie prostych napraw auta w czasie podróży.
  • Ubezpieczenia majątkowe – ubezpieczenia majątkowe mogą dotyczyć niezwykle szerokiej gamy dóbr ruchomych i nieruchomych. Dlatego, jeśli nie masz określonych typowych gadżetów, charakteryzujących Twoją markę i będących motywem przewodnim, spróbuj postawić na artykuły bardziej uniwersalne, choć wciąż związane z tematem ubezpieczeń majątkowych. Mogą to być np. eleganckie skoroszyty, kalendarze w skórzanej oprawie czy gadżety z zakresu nowinek technologicznych, jak smartwatche, przenośne dyski czy pamięci USB.
  • Ubezpieczenia na życie – to kategoria dająca szerokie pole do popisu. Bowiem w ubezpieczeniach życiowych można wykorzystać zarówno uniwersalne gadżety reklamowe, jak też gadżety reklamowe dedykowane dzieciom.
  • Ubezpieczenia zdrowotne/medyczne – w tej grupie wiadomym jest, że stawiamy na zdrowie. Nie musi to być jednak ściśle związane z medycyną. Zdrowie to w końcu także zdrowy tryb życia. Gadżety reklamowe w stylu fitness, podróżne zestawy higieniczne albo podręczne apteczki pierwszej pomocy mogą spełnić się doskonale.

Po więcej inspiracji zapraszamy do naszego katalogu lub kontaktu z konsultantem, który pomoże w dokonaniu trafnych wyborów!