Format ceny:
Kategorie
Menu
Format ceny:
Szybki kontakt

Najszybsza droga do serca klienta wiedzie przez gadżety reklamowe. Oczywiście jeśli chcemy zatrzymać tego klienta na dłużej, musimy również postarać się o wysoką jakość świadczonych usług, rynkowe ceny, szybki kontakt i rzetelne wsparcie, ale nie zmienia to faktu, że jednak pierwsze skojarzenie pojawia się impulsywnie, często właśnie na skutek takiej drobnej stymulacji, jak otrzymanie niewielkiego upominku. To sposób na wyprzedzenie konkurencji. Warto mieć na uwadze, że ilość firm z branży TSL jest obecnie na rynku tak duża, że potencjalny klient na pewno nie zapozna się z ofertą każdej z nich. Przeważnie ograniczy się do pierwszych 2-3 wyników z wyszukiwarki. Chyba że sprytnie obejdziemy ten system i wywołamy świadomość marki za pomocą gadżetu – wówczas zamiast szukać w Google, osoba zainteresowana naszymi usługami może skontaktować się z nami bezpośrednio i jeśli oferta przypadnie jej do gustu – mamy nowego klienta. Jak dobrać zestaw firmowych gadżetów tak, aby zwiększyć szanse na realizację tego pożądanego scenariusza? Oto kilka ciekawych opcji.

Gadżet motoryzacyjny – bezpośrednie skojarzenie z branżą

Najczęściej oferty firm transportowych i logistycznych poszukują osoby, które w swoich organizacjach odpowiadają za zarządzanie łańcuchem dostaw czy za terminową realizację wysyłek. Aby wywołać bezpośrednie skojarzenie, warto więc podarować gadżet, który bezpośrednio nawiązuje właśnie do transportu. A ponieważ zdecydowana większość z nas korzysta na co dzień z samochodu, świetną opcją będzie gadżet motoryzacyjny.

Zastanów się, co przyda się każdemu kierowcy. To nie będzie trudne – korzystaj z własnego doświadczenia. Zimą często borykamy się z oblodzonymi i zasypanymi śniegiem szybami. Przydatnym akcesorium jest zatem skrobaczka (zwłaszcza taka połączona z rękawicą, chroniąca dłonie przez zimnem i wilgocią w trakcie odśnieżania), a także szczotki teleskopowe, które umożliwią usunięcie najbardziej problematycznego śniegu – tego znajdującego się na dachu.

A kiedy już jedziemy, zależy nam, aby podróż przebiegała w miłej atmosferze – dlatego też dbamy o wygodę naszą i współparażerów. Przydatnym drobiazgiem będzie ładowarka do gniazdka samochodowego albo uchwyt na telefon. Jeśli chcesz obdarować klienta premium, rozważ również bardziej zaawansowany sprzęt elektroniczny – np. nawigację albo videorejestrator.

Odpowiedzialny kierowca przykłada dużą wagę również do bezpieczeństwa. Z tego też powodu świetnym pomysłem na gadżet będzie logowana apteczka pierwszej pomocy, jak również multitool, dzięki któremu w kryzysowej sytuacji wybijemy szybę i przetniemy pasy.

Każdy z tych gadżetów nie tylko kojarzy się z transportem, ale też jest przydatny – a to właśnie jest najważniejsze. Nic nam nie przyjdzie z upominku, który zostanie natychmiast wrzucony na dno szuflady i zapomniany.

Gadżety przydatne w biurze – miły akcent dla osoby decyzyjnej

Ustaliliśmy już, że najczęściej do podpisania umowy z klientem dochodzi dzięki zainteresowaniu osoby wykonującej pracę biurową. Wspaniałym sposobem na wywołanie dobrych skojarzeń jest zatem przygotowanie upominku, który będzie umilał chwile spędzone przed komputerem.

Nieśmiertelnym gadżetem jest kubek reklamowy, wraz z jego wariacjami takimi jak filiżanka czy kubek termiczny. Wydaje się to banalne, ale fakt, iż kubki nie schodzą z list najpopularniejszych gadżetów od dwóch dekad, świadczy sam za siebie – taki rodzaj marketingu jest naprawdę skuteczny. Ceramika reklamowa oferuje bardzo duże pole do zadrukowania. To, czy wykorzystasz je w całości na wymyślną grafikę, czy raczej zostawisz sporo przestrzeni i zdecydujesz się na minimalistyczne logo, zależy już tylko od ciebie. Najistotniejszym jest fakt, że osoba pracująca przy komputerze najczęściej popija kawę czy herbatę. Zadbaj o to, aby zawsze miała wówczas przed oczami nazwę właśnie twojej firmy.

Kolejnym typowym prezentem dla pracownika z białym kołnierzykiem są artykuły piśmienne. Sytuacja jest dokładnie taka sama, jak w przypadku kubków – to nie jest najbardziej pomysłowy gadżet, ale charakteryzuje go naprawdę wysoka skuteczność, ponieważ w przeciwieństwie do różnych nowoczesnych i modnych drobiazgów, notes czy długopis każdemu się przydają i są po prostu wykorzystywane.

Jest jeszcze coś, co pracownicy biurowi bardzo lubią – to podjadanie. Cukier jest paliwem dla mózgu a ręka lubi czasami z klawiatury powędrować do paczki bakalii. Można wykorzystać tę drobną słabość, przesyłając kontrahentowi bombonierkę, czekoladę albo znacznie zdrowsze zestawy słodyczy i przekąsek fit.

Poza tym, co podarujesz, liczą się również okoliczności przekazania upominku. Na targach czy na konferencji sprawa jest prosta – gadżet wręczasz osobie odwiedzającej stoisko. Jeśli natomiast chcesz, aby prezent trafił do konkretnego człowieka w firmie, posłuż się lepiej przesyłką pocztową adresowaną konkretnie do niego. Warto np. wyszukać na stronie internetowej potencjalnego klienta dane osoby odpowiedzialnej za realizację wysyłek i to na jej ręce przekazać ofertę wraz z gadżetem.

Następny wpis

Reklamowe gadżety dla biur podróży – jak wyróżnić się na rynku turystycznym?

Zobacz wpis
Zamów konsultację ze specjalistą
Zostaw swój numer telefonu a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.