Tradycyjne gadżety reklamowe to długoterminowa inwestycja, która sprawdza się od wielu lat w praktycznie każdej branży. Upominki przyciągają wzrok, budują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i pozwalają wyróżnić się firmie wśród tłumu. Są również świetną metodą na nawiązanie długofalowej współpracy oraz poprawę efektywności pracowników zatrudnionych w firmie. Kiedy wykorzystać gadżety reklamowe z logo w kampanii? Jakie nietypowe okazje się najlepiej do tego nadają?

Konkursy internetowe i szkolenia – dla aktywnych

Prowadzisz kanał w mediach społecznościowych i chcesz zyskać przychylność swoich odbiorców? Wykorzystaj gadżety reklamowe jako formę nagrody za zwycięstwo w konkursie organizowanym przez markę. Niskim kosztem zwiększysz zaangażowanie w działalność przedsiębiorstwa, jednocześnie usprawniając komunikację z potencjalnymi klientami i zyskując szansę na rozgłos w sieci. Wybieraj praktyczne i przykuwające wzrok upominki. Wybór masz praktycznie nieograniczony. Jeśli jednak zdecydujesz się na taką formę promocji, przygotuj gadżety reklamowe spójne z wizją i misją firmy, wysokiej jakości i z nienachalnym logotypem.

Inną, ale równie nietypową okazją na obdarowanie kogoś gadżetami reklamowymi będą szkolenia wewnętrzne. Wzmocnisz pracę zespołową swoich pracowników, a także usprawnisz komunikację między nimi, co z pewnością przełoży się na lepsze wyniki w pracy. Nagrody za udział w szkoleniu czy upominki za rozwiązywanie problemów w trakcie takich spotkań zbliżą grupę do siebie i zmniejszą rotację kadr w Twojej firmie.

Punkty lojalnościowe – dla stałych klientów

Wielu przedsiębiorców coraz częściej decyduje się na uruchomienie programów lojalnościowych. Punkty zbierane przez klientów w trakcie zakupów kumulują się, aby w pewnym momencie można je wymienić na rabaty lub pełnowartościowe produkty. W ten sposób zachęcasz swoich odbiorców do ciągłego kontaktu w marką, jednocześnie pozytywnie wpływając na ich doświadczenia. W rezultacie obie strony zyskują. Firma otrzymuje lojalnego, stałego klienta, a odbiorca szeroki wybór oryginalnych gadżetów reklamowych.

Zaletą tego typu promocji jest możliwość wykorzystania upominków z logo z różnych półek cenowych, od tych najtańszych, np. kubków czy długopisów, po te bardziej ekskluzywne i eleganckie, jak power banki, aktówki czy ładowarki do telefonów.

Welcome box – zaskocz swoich pracowników

Zrób dobre pierwsze wrażenie i podaruj pakiet gadżetów reklamowych z logo swoim nowym pracownikom. Drobny gest w postaci miłego upominku przyniesie natychmiastowe rezultaty. Szybsza aklimatyzacja i przynależność do zespołu zbudują w nowo zatrudnionej osobie poczucie bezpieczeństwa i komfortu w nowym miejscu pracy. Wzrośnie poziom zaangażowania, a silniejsza więź z pracodawcą zmniejszy w przyszłości ryzyko utraty pracownika.

Upominki reklamowe z nadrukiem dla pracowników są tanie i skuteczne. Motywują do pracy i pokazują, że jako pracodawca troszczysz się o swoją kadrę. Wybieraj praktyczne kalendarze, notatniki oraz pozostałe materiały biurowe. Sprawdzą się także słodycze, w tym ciasteczka i cukierki, a nawet zwykła