Notesy reklamowe - mały wielki gadżet
Nie mają sobie równych. I choć dawno zostały zaliczone do grona klasycznych i uniwersalnych gadżetów reklamowych, to nadal świetnie pełnią swoją funkcję. I nie ma się czemu dziwić - to właśnie notesy reklamowe wykorzystujemy przez całe swoje życie. Robimy w nich notatki, listę zakupów, ustalamy harmonogram pracy. Wykorzystaj je więc w swojej kampanii.
I na wstępie powiemy też - nie wybieraj byle jakich notatników. Postaw na rozwiązania spójne z Twoim biznesem. Dzięki temu dasz się poznasz jako godny zaufania partner biznesowy i dobry pracodawca.
Notesy reklamowe dla pracowników
Może Ci się wydawać, że Twoja kadra pracownicza nie ma nic wspólnego z reklamą Twojej firmy. Ale to właśnie oni mają bardzo duży wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa przez swoich bliskich. Dobrze jest więc zacząć kampanię reklamową właśnie od nich.
Notatniki reklamowe niech staną się elementem „welcome box”, czyli pakietu prezentów dla nowego pracownika. Umieść je obok kubków, smyczy reklamowych i długopisów, a już na początku pokażesz pracownikowi, że Ci na nim zależy. Te drobne upominki nie tylko ucieszą, ale także wywołają pozytywne skojarzenia o Twojej firmie.
Dodatkowo to dobry sposób, aby nowo zatrudnione osoby z pewnością wkroczyły w nowe obowiązki na swoim stanowisku. Notesy z nadrukiem ułatwią im pracę, pomogą uporządkować listę zadań czy kontaktów. A nawet jeśli nie, to zapewne wylądują w domu i ktoś z domowników znajdzie dla nich praktyczne wykorzystanie.
Kiedy jeszcze podarować notesy z nadrukiem?
Możesz nawet bez okazji - jeśli pozwala Ci na to Twój budżet. Pamiętaj tylko, że notatniki reklamowe są częścią kampanii promocyjnej, która ma jakiś cel. Powinny zwiększać świadomość marki czy budować ciepły wizerunek przedsiębiorstwa. Mogą również pośrednio zachęcać do zakupu produktów lub usług w Twojej firmie.
Notesy z logo wręczaj więc:
- na konferencjach firmowych;
- w trakcie szkoleń dla uczestników (niech mają w czym robić notatki);
- jako dodatek do paczek świątecznych;
- na targach pracy, aby zachęcić do aplikowania do firmy.
Jakie notesy będą najlepszym wyborem dla Twojej firmy?
Przede wszystkim wysokiej jakości. Unikaj produktów, które wykonane są niedbale. Notesy z logo, które rozkleją się po kilku użyciach nie będą dobrze świadczyć o firmie, która wykorzystała je w swojej kampanii. Wybieraj więc sprawdzone rozwiązania.
A po drugie, dobieraj notes spójny z charakterem marki. Inne modele sprawdzą się u prawników czy lekarzy, a inne dla sklepów zoologicznych czy artystycznych.
Do wyboru masz naprawdę wiele różnych modeli. Nie muszą to być klasyczne notatniki. Warto postawić na wygodne skoroszyty w różnych rozmiarach lub notesy zamykane gumką. Ciekawym rozwiązaniem będą także modele z karteczkami samoprzylepnymi - ułatwią pracę i organizację zadań w firmie lub w domu.
Dodatkowo notesy reklamowe to idealny sposób na ukłon w stronę ochrony środowiska. Modele ekologiczne pozyskiwane z papieru z recyklingu z pewnością znajdą wielu amatorów, jednocześnie pomagając Ci budować ekologiczny wizerunek firmowy.