Skuteczne wykorzystanie gadżetów reklamowych

Jednym z nieodłącznych elementów prowadzenia własnego biznesu jest uczestniczenie w wydarzeniach branżowych. Targi, eventy, networkingi, konferencje. To nie tylko okazja na zdobycie nowej wiedzy i zaktualizowaniu informacji o konkurencji, ale też możliwość pozyskania nowej bazy potencjalnych klientów oraz zaistnienia w ich świadomości.

Jak przygotować się do wydarzenia branżowego, aby zmaksymalizować swoje szanse na nowe kontakty biznesowe?

Gadżety reklamowe na równi z wizytówką

Samo wystawienie standu lub rozdawanie wizytówek firmowych to nie wszystko. Żeby wyróżnić się wśród konkurencji i zapisać w pamięci przyszłych kontrahentów, trzeba przygotować coś więcej. Dlatego podczas eventu nie może zabraknąć materiałów promujących Twoją markę.

Odpowiednio przygotowane gadżety reklamowe mogą zdziałać więcej, niż niejedna ulotka czy broszura. To właśnie z nimi Twój potencjalny klient wyjdzie z wydarzenia i to właśnie one mu o Tobie przypomną, budząc tym samym skojarzenia. Zadbaj więc, aby były pozytywne.

Zacznij od przygotowania listy upominków firmowych, które chcesz zamówić na okoliczność spotkania.

Co powinna zawierać?

Z całą pewnością odpowiedź na kilka pytań:

  1. Jaki charakter będzie miał event i jaka będzie jego tematyka?
  2. Jakiego typu klientów możesz tam spotkać?
  3. Kto z konkurencji również planuje swój udział?
  4. Co chcesz osiągnąć poprzez udział w wydarzeniu?

Gdy wiesz już do kogo chcesz dotrzeć z ofertą, możesz przygotować listę gadżetów firmowych. To, co będzie istotne w tym miejscu, to wybór takich artykułów, które pozwolą Ci się wyróżnić i zostaną skojarzone z Twoją marką. Pamiętaj, aby zamawiając gadżety reklamowe z logo, uwzględnić ilość miejsca, jaką będzie miało Twoje stoisko podczas targów. Bierz także pod uwagę, że nie tylko od Ciebie potencjalni klienci otrzymają upominki firmowe, dlatego zadbaj, aby mogli je wygodnie ze sobą zabrać.

Płatne gadżety reklamowe?

Unikalne upominki firmowe mają większe szanse na wyróżnienie Twojej marki i wywoływanie pozytywnych skojarzeń. Coraz częściej jednak pojawi się trend pobierania opłat za gadżety z logo firmy. Niekoniecznie są to ceny podawane wprost, niczym w sklepie. Nie chodzi też o przyjmowanie od Klientów gotówki. Jest to raczej kwestia odpowiednio ustalonej strategii – przydatny, wyjątkowy i unikalny gadżet reklamowy, w zamian za wykonanie konkretnej akcji, jak np. aktywność na firmowej stronie w Social Media, zapis do newslettera czy oznaczenie swojej obecności na wydarzeniu z dodaniem własnego zdjęcia z Twoim stoiskiem w tle i hashtagiem Twojej firmy.

Zajrzyj do naszego katalogu i wybierz idealne, oryginalne gadżety firmowe, które pomogą Ci wyróżnić Twoja markę!