Gadżety reklamowe dla pracowników

Gadżety reklamowe wręczane potencjalnym lub stałym klientom nie dziwią nikogo. W przypadku pracowników fakt wręczania upominków czasem budzi zdziwienie. Tymczasem wg ekspertów z obszaru zarządzania personelem takie działania mogą przynosić tylko pozytywne rezultaty. 

Dlatego sprawdziliśmy kiedy wręczać pracownikom upominki promocyjne? Na jakie gadżety reklamowe stawiać? I co można dzięki nim zyskać?

Gadżety reklamowe w pakietach powitalnych

Już pierwszy dzień w pracy jest doskonałą okazją do wręczenia pracownikowi gadżetów reklamowych. Są one bowiem ważnym elementem pakietów powitalnych. 

Co może znaleźć się w zestawie upominków dla nowych pracowników? Do najpopularniejszych gadżetów należą:

  • długopisy i inne artykuły biurowe,
  • kubki z logo firmy,
  • smycze,
  • koszulki z nadrukiem.

Gadżety reklamowe jako nagrody w konkursach

Konkursy są bardzo popularną formą zwiększania motywacji i zaangażowania pracowników. Wewnętrzna rywalizacji jest sposobem na poprawę wyników i osiąganie celów firmy. Czy w programach premiowych jest miejsce na gadżety reklamowe? Oczywiście, że tak. 

Gadżety reklamowe mogą być jedynymi nagrodami w konkursach. Doskonale sprawdzą się także jako uzupełnienie premii pieniężnej lub innego pozapłacowego elementu gratyfikacji. 

Decydując się na wykorzystywanie upominków promocyjnych jako nagród w konkursach warto pamiętać, że powinny to być produkty markowe. W przeciwnym wypadku na pewno nie spełnią swojej roli.

Rebranding

Na koniec warto wspomnieć o wydarzeniu niezbyt częstym, ale ważnym dla wielu firm, czyli o zmianie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej. Rebranding jest jednym z najlepszych momentów na odnowienie identyfikacji z firmą. Jednym z ważnych jego elementów jest zmiana używanych przez pracowników gadżetów reklamowych - kubków z logo i innych codziennie używanych przedmiotów.

Dlaczego warto wręczać pracownikom gadżety reklamowe?

Podsumujmy dlaczego warto wręczać pracownikom upominki promocyjne? Oto cztery najważniejsze powody:

  • budują lojalność wobec firmy,
  • wzmacniają identyfikację z firmą,
  • motywują do lepszej pracy,
  • promują firmę na zewnątrz.