Gadżety reklamowe - trendy na drugie półrocze

Półmetek roku mamy już za sobą. Może się to wydawać wciąż zbyt wcześnie na planowanie zakupów świątecznych, ale każdy, kto wręcza swoim klientom gadżety reklamowe wie, że jest to odpowiedni moment, na stworzenie listy upominków firmowych.

Jakie są trendy na drugie półrocze i co najchętniej otrzymują nasi klienci?

Funkcjonalność na pierwszym miejscu

Według rankingów najczęściej wybierane gadżety reklamowe to takie, które są przede wszystkim funkcjonalne. Koncepcja jest słuszna, bo w końcu nikt nie ucieszy się z gadżetu reklamowego, który tuz po otrzymaniu rzuci w kąt i o nim zapomni. Warto, aby upominek wręczany klientowi miał swoje zastosowanie. W końcu jego rolą jest przede wszystkim umacnianie wizerunku naszej marki.

Patrząc na 5 głównych kategorii, spośród których najczęściej zamawiamy gadżety firmowe, widzimy:

  1. Artykuły piśmienne (kalendarze reklamowe, notatniki z logo, długopisy lub pióra firmowe, itp.)
  2. Artykuły biurowe (zegary biurowe, kalkulatory z logo, ładowarki reklamowe itp.)
  3. Gadżety podróżnicze (znakowane zestawy piknikowe, torby podróżne z logo, plecaki reklamowe itp.)
  4. Gadżety użytku domowego (szklanki i kubki reklamowe, zestawy ceramiczne z logo, świeczki zapachowe itp.)
  5. Narzędzia (zestawy kluczy i śrubokrętów,  scyzoryki z logo, latarki reklamowe itp.)

Jest to jednak lista dość klasycznych niezbędników. A może warto postawić na bardziej odważne i podążające za rozwojem technologii upominki firmowe? Poniżej kilka propozycji gadżetów reklamowych, które nie tylko przydają się na co dzień, ale też mogą zaskoczyć niejednego Twojego klienta.

Postaw na zadowolenie, podążaj za potrzebami klientów!

Inwestycja w zadowolenie klientów jest jedną z tych, które choć niemierzalne, może zwrócić się z nawiązką. Zadowolony z obsługi klient, który dodatkowo otrzymuje od nas upominki firmowe spełniające jego potrzeby, chętniej ponownie skorzysta z naszych usług i wystawi nam pozytywną ocenę.

Jakie gadżety firmowe z logo firmy mogą znaleźć się na Twojej liście świątecznych upominków? Oto nasze propozycje:

  1. Smartwatch – choć zwykle nie rozstajemy się z naszymi smartfonami lub tabletami, to zdarzają się sytuacje, gdy telefonu ze sobą nie mamy lub nie jest nam na rękę go ze sobą zabierać. Nie chcemy jednak tracić kontaktu ze światem i mamy potrzebę być na bieżąco chociaż z ewentualnymi wiadomościami, które do nas przychodzą. Smartwatch jest wydatkiem średniego rzędu, a jednocześnie takim gadżetem firmowym, który z całą pewnością wywoła uśmiech.
  2. Power bank – brak ładowarki może się zdarzyć każdemu. Gorzej jednak robi się wówczas, gdy oprócz braku ładowarki mamy też rozładowaną baterię. Power bank reklamowy, otrzymany w ramach firmowego upominku świątecznego, może okazać się wybawieniem z takiej sytuacji.
  3. Stacja pogodowa z zegarkiem – choć, jak już wyżej zauważyliśmy, zwykle nie rozstajemy się z naszymi smartfonami, w których mamy też zegarek czy widżety pogodowe, to jednak nic nie zastąpi niezależnej stacji pogodowej z zegarkiem. Dostępna na biurku i widoczna na pierwszy rzut oka, oznakowana logo firmy zawsze przypomni klientowi ulubionego dostawcę usług.
  4. Zestawy piknikowe – choć zwykle utrzymujemy, że w ramach firmowych prezentów świątecznych idziemy w kierunku gadżetów reklamowych powiązanych z zimową tematyka, to jest to reguła niepisana. Oznacza to, że możemy, ale nie musimy się jej trzymać. Podarowanie w prezencie świątecznym zestawu piknikowego, który przyda się dopiero za kilka miesięcy, z całą pewnością zaprocentuje w sezonie wiosenno-letnim.

Szukasz dodatkowych inspiracji na upominki firmowe? Zapraszamy do naszego katalogu, w którym znajdziesz tysiące ciekawych produktów, a jeśli nadal masz wątpliwości – skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy i pomożemy w dokonaniu najlepszego wyboru!