Gadżety z nadrukiem

Gadżety z nadrukiem

Jak mądrze z nich korzystać, by budować wizerunek marki?

Gadżety reklamowe to nieodłączny element strategii marketingowej większości firm. Trudno wyobrazić sobie markę, która nie sygnuje swoim logo firmowych długopisów, kubków czy smyczy. Jednak rynek zmienia się niezwykle dynamicznie i oczekiwania klientów są inne niż jeszcze kilka lat temu. Czym stały się gadżety reklamowe i jak mądrze z nich korzystać?

Każdy lubi gadżety z logo, jeśli są…

…użyteczne! Coraz bardziej odchodzimy od masowej produkcji gadżetów, które określa się mianem bibelotów. To przedmioty, które nie są przydatne, więc szybko trafiają do kosza lub zostają schowane. Tymczasem gadżety dla firm powinny być również bardzo przemyślane - muszą odzwierciedlać specyfikę danej marki, jej wartości i status. Dlaczego?

Gadżety reklamowe to ważny element komunikacji.

Jakość i solidność gadżetów mówi sama za siebie. Upominki biznesowe, których jakość wykonania jest niska, nie są estetyczne i atrakcyjne mogą tak naprawdę zepsuć wizerunek. Dlatego marki stawiają na produkty starannie wykonane, z materiałów wiadomego pochodzenia (na przykład plastik z recyklingu lub drewno, szkło czy papier).

Na czym polega owa komunikacja? Gadżety z logo budują lojalność i zaufanie klientów i partnerów biznesowych. Umiejętnie dobrane produkty będą bardzo miłym gestem godnym zapamiętania, formą podziękowania za współpracę, ale też podkreśleniem rozwoju marki i jej dbałości o szczegóły.

Jakie gadżety z nadrukiem cieszą się największą popularnością?

Przede wszystkim te, które wyróżnia naprawdę wysoka jakość, wspominana już użyteczność, oraz bezpieczeństwo dla naszej planety. Coraz większa świadomość zmian klimatycznych, ale też przepisy Unii Europejskiej zmuszają przedsiębiorców, by szukali rozwiązań ekologicznych i przyjaznych środowisku. Zielone trendy już na dobre zagościły w branży gadżetów reklamowych.

Czym są eko-gadżety?

To produkty wykonane z naturalnych tworzyw i tkanin, albo te, które produkowane są ze świadomością odzyskiwania materiałów i recyklingu. Gadżety z nadrukiem (na przykład odzież sportowa, czapki, bawełniane torby), bambusowe przybory kosmetyczne, bidony na wodę wielokrotnego użytku, ceramika, metalowe słomki, siatki na zakupy - to przykłady przedmiotów, których używamy często i chętnie, a które powinny służyć więcej niż raz.

Personalizacja w gadżetach dla firm

Trzeba przyznać, że personalizacja, obok ekologii, to kolejny trend, który na stałe zadomowi się w branży gadżetów reklamowych. Kubki z nadrukiem to wciąż hit, ale teraz warto pomyśleć o tym, by nawet tak prosty upominek dopasować do preferencji i potrzeb użytkownika. W ten sposób komunikacja staje się bezpośrednia i dociera do grupy docelowej. Albo danej osoby. Elektroniczne gadżety z logo wciąż na topie Upominki biznesowe z wyższej półki cenowej to przykład świadomego budowania marki. Bez wątpienia świetnej jakości słuchawki bezprzewodowe, głośniki bluetooth, ładowarki, myszki do komputera, czy modne smartwatche zrobią wrażenie na odbiorcy. Skromne, nie rzucające się w oczy logo podkreśla wyjątkowość upominku, ale też klasę marki. Trzeba jednak pamiętać, że bardziej kosztowne gadżety reklamowe warto przygotowywać z myślą o szczególnych okazjach. To dobry pomysł na świąteczne upominki, wyróżnienia za sukcesy w firmie, albo nagrody za zrealizowane cele.

Które gadżety reklamowe będą pasowały do dużych eventów i targów?

Kubki reklamowe, długopisy z logo, breloki reklamowe, smycze reklamowe, koszulki - to kreatywne gadżety reklamowe, które idealnie sprawdzą się podczas masowych imprez. Większość firm zamawia je w dużych ilościach, by mieć zapas pod ręką. I słusznie, ale znów pamiętajmy o ich jakości i estetyce. To drobiazg, który może wyróżnić markę spośród innych.

Małe, praktyczne gadżety z logo nie powinny jednak znajdować się w paczkach PR. Tam postawmy na wyższą półkę cenową i coś ekstra, co zrobi wrażenie. Pamiętajmy, że świetnie wykonane i zaprezentowane gadżety reklamowe będą pokazywane w mediach społecznościowych i mogą stać się świetnym nośnikiem szerokiej reklamy.

Gdyby podsumować to, co wyróżnia nowoczesne gadżety reklamowe, nasuwa się jedno słowo: emocje. Powinny dawać radość, pozytywnie zaskakiwać i od razu stać się przydatne.

gadzety z nadrukiem