Prowadzenie firmy to nie tylko wielkie transakcje i wielkie pieniądze. Prowadzenie firmy to także pozornie małe rzeczy, które naprawdę mają znaczenie. Zadowolenie klienta można budować na różne sposoby. Jednym z takich sposobów są gadżety firmowe.
Od klasyki jak: długopisy reklamowe, zapalniczki, smycze reklamowe, breloki, notesy, po bardziej wartościowe rzeczy, poczynając od takich jak: kubki , koszulki, czapki, a kończąc na... Gadżety firmowe – ich rodzaje – ogranicza jedynie wyobraźnia i firmowe finanse. Wiadomo, że drobnemu klientowi, który odwiedza nas np. pierwszy raz, sprezentujemy firmowy długopis, drobnego, a stałego, drobnego klienta obdarujemy np. kubkiem, ale jeśli podpisujemy z kimś poważną umowę, to tutaj naprawdę warto zainwestować w coś bardziej ekskluzywnego np. produkty XIAOMI.
Takim ekskluzywnym gadżetem mogą być np. zegarki, których cenę każdy bez problemu dopasuje do swoich wymagań w tym zakresie. Tu zresztą niekoniecznie chodzi o pieniądze, liczy się po prostu gest, który klient zapamięta. A są klienci, którzy naprawdę mogą wrócić do nas tylko z tego powodu. Mniej lub bardziej świadomie. Są bowiem osoby, które bez względu na swój status materialny lubią dostać coś za darmo. Gadżety firmowe nie są tu wyjątkiem. Chyba że rozpatrujemy to pod względem korzyści, jakie przynoszą one obydwu stronom, czyli obdarowującemu i obdarowanemu. Ta drobna – w skali – inwestycja na pewno się nam opłaci.